Domů / Škoda / ŠKODA KAROQ jako nástupce modelu Yeti

ŠKODA KAROQ jako nástupce modelu Yeti

Škoda Karoq, která se v letošním roce představila jako novinka, si zatím ze všech světových testů odnáší plné počty bodů. Podívejte se na informace o tomto zatím velmi úspěšném nástupci Škody Yeti.

Motorizace vozu

Na výběr je celkem pět pohonných jednotek, a to dva zážehové a tři vznětové motory ve výkonovém spektru od 85 kW (115 k) do 140 kW (190 k). Základ tvoří tříválcový motor 1,0 TSI o výkonu 85 kW. Zvolit můžete také nový motor 1,5 TSI s aktivním řízením válců. Dále jsou v nabídce naftové motory 1,6 TDI (85 kW) a 2,0 TDI (110 kW).

V případě všech motorizací můžete samozřejmě vybírat mezi manuální, nebo automatickou převodovkou DSG.

Design

Z hlediska designu vůz přímo navazuje na model Kodiaq. Velkým rozdílem jsou především rovné linky předních světel a výrazná odlišnost profilu. Z profilu je Karoq výrazněji kratší a ze zadní části mají oba modely úplně jinak tvarovaná zadní světla.

Tip: Podívejte se na nabídku Škody Karoq u osvědčeného prodejce AutoOpat a sjednejte si testovací jízdu.

Prostornost

Celkově je Karoq velmi prostorný. Čtyři lidé i s nadprůměrnou výškou se pohodlně usadí. Vnitřní prostor se příliš neliší od modelu Yeti. Tedy v případě, že mluvíme o dvou předních řadách sedadel. Karoq jich víc mít nemůže, Yeti ano.

Výbava

U vozidla překvapí především digitální přístrojový panel, který nabízí až čtyři režimy zobrazení. V doplňkové výbavě si můžete udělat radost vyhřívanými předními i zadními sedadly, vyhřívaným volantem a k dispozici je i nezávislé topení.

K novinkám patří i velká panoramatická střecha a vylepšená klimatizace celého vozu, ale naleznete zde řadu dalších “Simply Clever” prvků.

Škoda Karoq má také jako první Škodovka možnost ovládání gesty.

Asistenční systémy a bezpečí

Karoq nabízí mnoho asistenční systémů, které jsou dosud známé především z vozů vyšších tříd.

Funkce Front Assist s doplňkem nouzové brzdy slouží k ochraně chodců a spolu aktivním tempomatem ACC udržují bezpečný odstup od vpředu jedoucího vozu. Lane Assist spolu s hlídáním mrtvého úhlu ulehčuje řidiči jízdu v pruhu, a spolu s asistenty Blind Spot Detect a Rear Traffic Alert pomáhají při parkování či vyjíždění z nepřehledných parkovacích míst. Driver Alert pak řidiče varuje v případě, že zaznamená jeho únavu.

O Angelo

Shlédněte také

Koncept Vision E odhalen? Škoda uvolnila první skici interiéru!

Milovníci automobilových novinek se nemohli dočkat 19. Dubna, kdy začal šanghajský autosalon. A fanoušci značky …