Na začátku roku 1960 Corvette triumfovala nad Thunderbirdem a byla nyní pevně ukotvena jako americký sportovní vůz. Všichni se těšili na příchod druhé generace modelu 1963. Piloti, mechanici, inženýři v celé Americe si velmi cenili konceptu lehkého auta s velkým motorem, které byla první generace Corvette, ale nyní chtěli lepší čísla při každém měření. Zejména a především vyšší rychlost.
Chevrolet měl podobné myšlenky, když přemýšleli o tom jak nahradit C1 z roku 1957. Q-Corvette byl pracovní koncept pro menší, lehčí a pružnější Corvette než kdykoliv předtím. Čtyři-kolové disky měly být standardem a auto by z fleku mohlo ze showroomu na závodní dráhu bez ostudy.
Za poměrně krátkou dobu se C2 až do roku 1967 stala Corvette nejrychlejším továrním automobilem na půl kilometru s časem 11,02 sekundy, tenhle čas byl zaznamenán roku 1967 Corvette Sting Ray L88 Cabrio.
V továrně na sny v General Motors Harley Earl byl obrovský nápor během tohoto období. Obnovení Corvette pro rok 1958 byl obrovským hitem a společnost sotva dokázala pokrýt poptávku po ní. Harley Earl design byl průběžně aktualizován tak aby odpovídal Zoru Arkus-Duntov nejnovějšímu zavěšení, rozložení nebo umístění motoru. Takže se Q-Corvette se stal Grand Sport koncept, který vedl ke stylu 1963.
Několik let uplynulo, nakonec se ukázalo, že umístění motoru uprostřed bylo prospěšné pro futuristický vzhled Corvette C2 1963. Interiér Corvette byl obecně považován za jednu z nejvíce přehnaných funkcí pro Corvette 1963. Přes staršího kolegu C2 z roku 1958 bylo těžké přijít s něčím novým a senza v již tak vyšperkované a sladěné palubní desce.
Corvette Sting Ray C2 se prodávala zhruba za 4300 amerických dolarů ve verzi kabriolet a 4400 dolarů ve verzi kupé. Naposled se Sting Ray Coupe prodával 27. Dubna 2013 za 151 000 dolarů.
Corvette bude vždy patřit mezi nejkrásnější a nejrychlejší auta své doby, ale i v dnešní době mají stále co nabídnout. Klasiku,poctivost, vzrušení z jízdy, eleganci a krásu v jednom.