Bugatti Veyron je světově nejrychlejší produkční auto již téměř deset let. I když v dnešním automobilovém průmyslu je deset let na trhu trochu dlouhá doba, Veyron tu stále je dokud výrobce prodává své zbývající akcie. Asi před rokem, Bugatti měla skladem 50 kusů Grand Sport Vitesse roadsteru.
Luxusní interiér a odznak Veyronu mluví sám za sebe a není jej třeba představovat. Veyron je však něco víc než pneumatiky a velmi žíznivý stroj. Teď, když je superauto déle jak měsíc na trhu, Buggati se rozhodl oživit celou situaci s půl tuctem velmi exkluzivních modelů, které uveden na trhu v rámci své edice Les Legendes de Bugatti.
První čtyři verze jsou již vyprodané a nyní se představila pátá speciální edice, model Veyron Grand Vitesse Black Bess. Black Bess vzdává hold modelu Type 18, který byl postaven v roce 1913 pro průkopníka letectví Roland Garros.
V době kdy byl vyroben Type 18 Black Bess, patřil vůz mezi nejrychlejší vozy na světě, přestože dosáhl maximální rychlosti 100 kilometrů za hodinu. V roce 1910 to bylo bleskurychlé žihadlo.
V exteriéru nejsou žádné aerodynamické vylepšení na těle Veyron Black Bess, ale supercar je inspirován stejnou barvou jako jeho 100 let starý kolega. Tělo z uhlíkových vláken je v černém provedení. Velkým přepychem je pak pozlacená podkova a zadní odznak, na který se použilo 24-karátové zlato. Kromě toho zlaté pruhy vedou od světlometů až k přední kapotě k horním dveřím.
Interiér mnohem více vynikne a luxus na vás dýchá na každém kroku. Světle béžová barva společně s tónováním vysoce kvalitní kůže dodává interiéru to správné kouzlo. Jistě vás zaujme ručně malované letadlo na kůži, které bylo zachyceno za pomoci speciálního inkoustu. Výplň dveří také nezahálelo a přidává tak vozu ještě větší exkluzivitu v podobě dalších kreseb.
Změny pod kapotou nejsou. Vůz Veyron Black Bess jezdí stále na ten známý 8,0 litrový motor W-16, který nabízí 1200 koní a 1106 liber-stop točivého momentu a umožňuje zrychlení z nuly na maximální rychlost 253 kilometrů za hodinu za 2,6 sekundy.