Poprvé se Zenos E10 představil v roce 2013 a celý svět byl překvapený z toho, jaké plány do budoucna má tato neznámá automobilka. Na první pohled je jasné, že E10 je auto zaměřené na sportovní jízdu. Bylo nám tedy jasné, že pokud to automobilka myslí vážně, rozšíří svůj line-up i v budoucnu. V poslední době se začalo mluvit o rozšíření ohledně odhalení E10 S, nové rychlejší a výkonnější verze E10.
Zenos byl založen ex šéfem z automobilky Caterham, Ansarem Alim. Přestože je automobilka teprve na začátku celé cesty, již nyní má slušně našlápnuto. Za pár let nám budou brázdit modely E10 S po celém světě.
Externí design vozu E10 S se neliší od starší verze E10. Ovšem není to žádná chyba, neboť původní verze byla bez zbytečných řečí dokonalá. Rozměry vozu jsou v souladu se standardem normálních silničních vozů. Body navíc získala i barva vozu a její limetkový nádech či prodloužený čumák, který skutečně budí dojem absolutního závodního vozu, který nemá konkurenci.
Interiér nevzbudí žádné velké pozdvižení. Uvnitř kokpitu E10 S neočekávejte vysokou míru luxusu. Vnitřní vybavení vozu nabízí jen základní a funkční vybavení. Bezpečnostní prvky, základní informační technologie a nezbytné vybavení jsou čistě na základní úrovni.
Nově jsou přidány zásuvky 12V, imobilizér a poněkud překvapivě multifunkční LCD displej se samostatným ovladačem.
Zenos E10 S je poháněný 2,0 litrovým přeplňovaným čtyřválcovým motorem, který produkuje 250 koní a 295 liber-stop točivého momentu. Vše je propojené s pětistupňovou převodovkou. Vzhledem k lehké konstrukci je E10S jasným bleskem na závodní trati. Zrychlení z nuly na sto zvládne E10 S kolem 4 sekund, i když oficiální čísla nejsou k dispozici.