Jak všichni víme, model Acura MDX, který byl viděn na autosalonu v Detroitu, byl jen prototyp, který nám potenciálním kupcům ukázal směr, kterým se třetí generace vydala. V roce 2014 byl MDX oficiálně představen v plné produkční podobě. Pojďme se na něj z blízka podívat.
Zmíněný prototyp a konečný stav vozidla je velmi podobný, ale Acura v podstatě zmírnila extrémní věci. Věci jako LED diody na přední a zadním nárazníku, či spoiler na předním nárazníku má více tradiční vzhled. Vše je tak trochu protichůdné k futuristickému zpracování původního prototypu. Z pohledu boku prototyp a aktuální verzi vozidla téměř nerozeznáte. Vše zůstalo v původním složení a modely jsou téměř k nerozeznání.
Nový design se zaměřil především na aerodynamickou účinnost MDX, která se zlepšila o více jak 17 procent ve srovnání s modelem 2013. Tělo je nyní vytvořeno z 55 procent z lehkých materiálů, jako je vysokopevnostní ocel, hliník či hořčík. Ve standardní výbavě se můžete těšit na 18 palcové či 19 palcové kola s lehké slitiny vyrobené technologií Advanced.
Celkový vnější dojem z modelu Acura MDX je více než dobrý. Automobil má sexy křivky, ostré hřebeny na kapotě, LED světlomety a krásný zadek. Acura MDX je na první pohled luxusním autem.
Pojďme nyní zavítat do interiéru, který nabízí méně hranatý design oproti loňskému ročníku MDX. V novém modelu se dočkal přepracování multi-link, který je nyní mnohem více jednoduší na ovládání. Sedačky nabídnou celkem čtyři polohy na naklápění pro maximální komfort cestujících. Novinkou jsou též úložné prostory, které pojmou hromadu různých drobných předmětů, které během jízdy potřebujete.
Střeva automobilu nabídnou motor o objemu 3,5 litru i-VTEC V-6 SOHC s proměnlivým Cylinder Managment. Tato pohonná jednotka dokáže osedlat úchvatných 290 koní a 267 liber-stop točivého momentu.
Acura MDX verze 2014-2015 je výborným vozidlem a skvěle může konkurovat ustáleným SUV jako je BMW či Audi.