Automobilka Aston Martin plánuje na příští roky poměrně velké věci. Její modelová nabídka by se v následujících letech měla rozrůst na nabídku sportovních vozů, sedanů a crossoverů. Přijít by měla také nějaká ta specialitka.
Aston Martin se v Ženevě pochlubil se svou zbrusu novou DB11, skrze kterou zahájil realizaci svého plánu na druhé století. Ten počítá s rozsáhlou výměnou portfolia této britské automobilky, součástí kterého bude představení i sedmi nových modelů, které mají nahradit ty stávající.
Prvním zástupcem této nové generace modelů je právě představená DB11, která je nástupcem modelu DB9. Automobilka obdržela na tento vůz již zhruba 1 400 objednávek z celého světa. Výroba tohoto modelu by měla být zahájena na podzim.
Konce roku 2017 přinese nový Vantage, který i nadále zůstane pod řadou DB. Automobil bude mít osmiválec vyvíjený společně s Daimlerem, který ovšem určitě nebude stačit na 5,2 litrový dvanáctiválec twin-turbo z vlastní dílny.
Po Vantage se představí také nový Vanquish. Ten je momentálně sportovní verzí DB9, ovšem v budoucnu by měl představovat zcela svébytný model. U obou modelů je jisté, že oba modely budou využívat novou hliníkovou platformu představenou i v DB11.
V roce 2020 by se měl Aston pustit také do výroby crossover DBX. Automobil bude stát na své vlastní platformě. Do konce desetiletí by Aston rád uvedl také sedan značky Lagonda. Původně se spekulovalo, že tento model nahradí model Rapide, ovšem i ten zůstane v portfoliu automobilky, ve své elektrické podobě RapidE.
Jako poslední by měla přijít ona specialita, kterou by nemělo být nic jiného, než model ve stylu One-77. Jisté je to, že se nebude jednat o levný model zařazený pod Vantage. Automobilka totiž plánuje výrobu 7000 automobilů ročně, což příliš nepřispívá levnému modelu pro tisíce zákazníků.