Domů / Zajímavosti / Billboardová válka mezi BMW a Audi

Billboardová válka mezi BMW a Audi

Mezi prémiové německé výrobce patří Mercedes Audi a BMW. Panuje proto mezi nimi určitá rivalita, která je více či méně nápadná. Ovšem o poslední strkanici mezi Audi a BMW ví již nyní celý svět.

Šach a LOOOOL

Strkanice je pokračování billboardové války těchto dvou značek, kterou rozpoutalo Audi, když zveřejnilo na jednom ze svých billboardů reklamu na novou Audi A4 s textem: Jste na tahu! Toho se chytlo BMW, které na protější billboard umístilo svůj vůz a pod něj napsalo jednoduché Šach!

Devět let poté tu máme další billboardovou potyčku, kterou tentokráte vyprovokovalo BMW. To nechalo před prodejnu koncernu Volkswagen v Tuniském La Goulette umístit billboard s textem: Na rozmyšlení není nikdy pozdě. A Audi velmi rychle zareagovala. Opět zakoupila protilehlý billboard na který nechala napsat: LOOOOL. Nezměníme značku, která vítězí. LoL je výrazem pro hlasitý smích a prostřední písmena jsou tvořena logem Audi.

Reklama zadarmo

Reakce od mnichova prozatím nepřišla a lze se jen domnívat, zda se tak stane či nikoliv. Vzájemného pošťuchování značek si však všiml celý svět a fotografie s reklamou se velmi rychle rozšířili internetem. Pro obě značky to je však dobře, protože se jedná o virální reklamu zadarmo.

BMW si meziročně polepšilo o 4,3 procenta s prodanými 2 088 238 kusy. Konkurent z Ingolstadtu si polepšil o 0,6% s prodanými 1 878 100 kusů vozů Audi. Ovšem zatímco se tyto dvě značky navzájem popichují, třetí Mercedes se směje. Ten si totiž polepšil výrazně a to o 10% s prodanými 2 289 344 kusy svých vozů. BMW má ovšem v plánu do dvou let Mercedes předehnat.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

O

Shlédněte také

Rok 2022 je tu a s ním i výsledky čtenářské ankety Auto roku, kterou již 8 let pořádá online magazín MOTORVIZE

Rok 2023 je tu a s ním i výsledky čtenářské ankety Auto roku 2022, kterou …