Kdo miluje americký fotbal rozhodně zná pojem Super Bowl. Jedná se o finále NFL, tedy národní ligi amerického fotbalu, což je nesmírně sledovaná záležitost, která k televizním obrazovkám přitáhne každoročně několik milionů diváků. A reklamní pauzy jsou tak žněmi pro všechny prodejce.
Super Bowl 2018
Na letošním ročníku se proti sobě postavily týmy New England Patriots a Philadelphia Eagles. A podle očekávání sledovalo toto utkání několik milionů diváků z celého světa. A tak společnosti, které získali prostor pro svou reklamu, mohli oslovit tolik diváků najednou, což mnoho z nich většinou dělá velmi originálně.
Hyundai a Kia
Mezi velmi povedené reklamy patřila ta od Hyundai, která prostřednictvím ní prezentovala svou novou Konu. V reklamě hrálo mnoho dětí fotbal a rozhodčí jim uděloval jednu pokutu za druhou. Celá pointa však spočívala v tom, že děti hráli klasický evropský fotbal. Kia se zase pochlubila frontmanem kapely Aerosmith Stevenem Tylerem, který si díky Kie mohl opět vychutnat svou mladost.
https://youtu.be/0YVbVXOjJv4
Lexus a Mercedes
Lexus se rozhoupal ke spolupráci s Marvelem a v rámci nového snímku Black Panther odprezentoval svůj LS 500 nové generace, ve kterém se proháněli hlavní hrdinové tohoto filmu. Mercedes zase vsadil na diváky a vyhlásil soutěž se jménem Last Fan Standing, kdy diváci mohli vyhrát AMG C43.
https://youtu.be/01AEuxSlIMg
https://youtu.be/8v49tqsc9Ys
Emocionální Toyota
Jelikož je Toyota partnerem i právě probíhajících zimních olympijských her, rozhodla se trochu zabrnkat na emoční strunu diváků a v rychlosti zprostředkovala příběh paralympioničky na lyžích. Chtěla tím upozornit na často přehlíženou paralympiádu, která však přináší obrovské příběhy.
https://youtu.be/sefscV3GvWM
https://youtu.be/9QbPS-CvSGE
Keanu
Poslední vtipnou reklamou je Keanu Reeves na své vlastní motorce, který se ptá sám sebe, zda si má založit stránky u Squarespace. Sám sobě pak odpovídá a ptá se sám sebe, proč mluví sám se sebou.
https://youtu.be/ALsdXAGBE-Q