Slovo Extreme v názvu se zdá jako vhodné pro popis nového vozu Opel, který nás v roce 2014 čeká. Původní vůz Astra OPC CUP byl kompletně přepracován a nezbyla na něm nit suchá. Nyní se vůz může chlubit kompletním složením z uhlíkových vláken, které snížilo celkovou váhu o 200 liber, přidal se vyšší výkon s motorem 2,0 litrů i-4, který zvýšil sílu přes 300 koní, k tomu upravená skříň pro co nejmenší odpor vzduchu je třešničkou na dortu. Ovšem to je jen začátek.
OPC Extreme je plně funkční auto do ulic, kde bude zářit na kilometry daleko, nicméně větší zábavu a větší uplatnění svého potenciálu s ním najdete na dráze a není se čemu divit.
Pneumatiky vysokým výkonem, šesti pístové Brembo brzy a již zmíněný agresivní aero obal, z něj dělá dokonalou střelu. K tomu si přidejte dokonalý design a skvělé barevné provedení vozu v podobě tmavě šedé nebo stříbrné se žlutými detaily kolem prahu a máte další bonusové body navíc. Celo hliníkový motor pod kapotou Astry, je vybaven turbem, přímým vstřikováním a variabilním časováním ventilů. Šesti stupňová převodovka se pak postará o výborný výkon. Opel sice ještě nevydal oficiální čísla o výkonu a celém vozu, ale můžeme s jistotou říci, že motor zvládne rozpumpovat přes 300 koní.
Výborným detailem je pak kryt motoru, který celému vozu dodává tu správnou atmosféru a jak jinak je celý z uhlíkových vláken a karbonu. Uvnitř vozu se pak nachází velká přístrojová deska spolu se závodními sedadly Recaro a Schroth, které mají šestibodový bezpečnostní pás. V zájmu úspor hmotnosti se Opel vydal směrem netradičního řešení a úplně vypustil zadní sedačky. Zda je to na škodu, záleží jen na tom, co s vozem plánujete dělat. Tak jako tak je s tímto drobečkem zábava jistá, můžeme se tedy těšit na to, až se na autosalonu v Ženevě ukážou detaily o vozu a jeho sériové výrobě.