Domů / Ostatní značky / 2015 SsangYong Tivoli

2015 SsangYong Tivoli

Pro mnohé bude název SsangYong Tivoli absolutně neznámí. Hráčem na trhu s automobily však není žádným nováčkem. Společnost byla založena v 50. letech a je to čtvrtý největší výrobce automobilů v Jižní Koreji (to je ten důvod proč je tak neznámá). V posledních letech se automobilka zaměřila na vývoj kompaktního SUV, který má mít všechny funkce crossoveru, ale za dostupnější cenu. Pojďme se blíže podívat na horký knedlíček z Jižní Koreje.

 Exteriér

Tivoli si bere designové prvky z třetí generace Korando, který je v nabídce SUV také. Přední část je pěkně tvarovaná, s úhlovým předním nárazníkem, který ustupuje do štíhlé přední mřížky spojující dva LED světlomety.

Pomalu se přesuneme k profilu a všimneme si dvou širokých C sloupků nad podběhy zadních kol, které jsou ještě více výrazné, než v přední části. Linie střechy padá zpět k širokým dveřím zavazadlového prostoru. ssangyong-tivoli-1

Na zadní části vozu si všimneme řady chromovaných lišt, které přidávají trochu luxusu a elegance. Součástí balení jsou 16-palcová kola, ale můžete požádat i o 18-palcová ze slitiny a 18-palcová diamant cut kola.

Bezpečnost je jedním z hlavních zájmů SsangYong při vytváření Tivoli. Proto je tělo tvořeno z více jak 40% vysokopevnostní oceli. Nyní zamíříme do interiéru.

Interiér

ssangyong-tivoli-3Technologické zázemí bylo speciálně navrženo pro komunikaci s chytrými telefony prostřednictvím HDMI kabelu. Díky tomu mohou proudit toky hudby včetně souborů MPC,WAV či WMA. Dále tu máme ergonomický volant potažený kůží. Přístrojová deska je zapuštěna s odstíny v šesti různých kombinací od červené, modré po blankytně modrou, žlutou, černou a bílou.

Ke standardnímu vybavení patří automatické stěrače, navigační displej, pedály z lehkých slitin, bezpečnostní střešní okno, tempomat a spousty dalšího vybavení.

Hnací ústrojí

Pod kapotou nalezneme plyn nebo naftu. Se čtyřmi válci o objemu 1,6 litru. Tivoli nabídne výkon se 124 koňmi a 116 liber-stop točivého momentu. Součástí jsou i tři různé režimy jízdy – Normal, Comfort a Sport. Díky tomu upravíte rychlost a vlastnosti tlumičů pro různé druhy cest.

Závěr

Tivoli je zdatným soupeřem na poli SUV, alespoň co se týče Korejského trhu. Moderní elektronika a informační technologie zvyšují jízdní komfort. Jediné co může narušit rozmach tohoto vozítka, je jeho dovozní cena. Uvidíme nakolik se vyšplhá.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

O

Shlédněte také

Rok 2022 je tu a s ním i výsledky čtenářské ankety Auto roku, kterou již 8 let pořádá online magazín MOTORVIZE

Rok 2023 je tu a s ním i výsledky čtenářské ankety Auto roku 2022, kterou …

Napsat komentář