Kdo miluje americký fotbal rozhodně zná pojem Super Bowl. Jedná se o finále NFL, tedy národní ligi amerického fotbalu, což je nesmírně sledovaná záležitost, která k televizním obrazovkám přitáhne každoročně několik milionů diváků. A reklamní pauzy jsou tak žněmi pro všechny prodejce.
Super Bowl 2018
Na letošním ročníku se proti sobě postavily týmy New England Patriots a Philadelphia Eagles. A podle očekávání sledovalo toto utkání několik milionů diváků z celého světa. A tak společnosti, které získali prostor pro svou reklamu, mohli oslovit tolik diváků najednou, což mnoho z nich většinou dělá velmi originálně.
Hyundai a Kia
Mezi velmi povedené reklamy patřila ta od Hyundai, která prostřednictvím ní prezentovala svou novou Konu. V reklamě hrálo mnoho dětí fotbal a rozhodčí jim uděloval jednu pokutu za druhou. Celá pointa však spočívala v tom, že děti hráli klasický evropský fotbal. Kia se zase pochlubila frontmanem kapely Aerosmith Stevenem Tylerem, který si díky Kie mohl opět vychutnat svou mladost.
Lexus a Mercedes
Lexus se rozhoupal ke spolupráci s Marvelem a v rámci nového snímku Black Panther odprezentoval svůj LS 500 nové generace, ve kterém se proháněli hlavní hrdinové tohoto filmu. Mercedes zase vsadil na diváky a vyhlásil soutěž se jménem Last Fan Standing, kdy diváci mohli vyhrát AMG C43.
Emocionální Toyota
Jelikož je Toyota partnerem i právě probíhajících zimních olympijských her, rozhodla se trochu zabrnkat na emoční strunu diváků a v rychlosti zprostředkovala příběh paralympioničky na lyžích. Chtěla tím upozornit na často přehlíženou paralympiádu, která však přináší obrovské příběhy.
Keanu
Poslední vtipnou reklamou je Keanu Reeves na své vlastní motorce, který se ptá sám sebe, zda si má založit stránky u Squarespace. Sám sobě pak odpovídá a ptá se sám sebe, proč mluví sám se sebou.