Frankfurtský autosalón otevře své brány za několik dní, takže se některé automobilky snaží zvýšit zájem veřejnosti různými způsoby. Jaguár tak nyní představil C-X17. Jde zatím jen o designovou studii s novými revolučními prvky. Konstrukce tohoto Jaguáru je vysoce pokročilá použitím hliníku a snad je to i základní krok k dalším inovacím do budoucnosti.
Nový typ je údajně vytvořen jako konglomerát Jaguára F-Typu a nového Range Roveru Sport, ale asi lze těžko vyvinout nový typ, který by nebyl nějakému jinému alespoň trochu podoben.
Jaguár C-X17 je zajímavý z několika různých stran, které mohou ovlivnit i jiné typy vozů této značky. Například příď v této podobě se dostane v blízké budoucnosti podle designérů na další typy, nevyjímaje poslední novinku model F-Type.
Jaguar F-Type je relativně kompaktním automobilem, na délku by měl mít 4,7 metrů, na šířku 1,96 a na výšku 1,65 metru, světlost pak bude 21,3 cm. Na představeném modelu jsou disky o velikosti 23 palců včetně originálních pneumatik značky Pirelli.
Podle názorů veřejnosti i odborníků jde o velmi líbivý vůz a má jistě naději, že při uvedení do výroby a na trh své zájemce najde. Zejména, jak již bylo nepřímo zmíněno, je zajímavá přední část, která s dynamickou siluetou a zadní částí je takřka celá převzatá z F-Typu, jen dostala trochu oblejší tvary. Interiér je uzpůsoben pro pět osob, ale jsou tu některé novinky. Jak bylo předesláno, automobil by se mohl v nějaké verzi objevit již v roce 2015. Jenže představená crossover není určitě tím, co by měla automobilka nejdřív vyrábět, na pořadu dne je zřejmě malý sedan, který ještě ale patří pod současný XF. V řadě této značky ale zcela chybí, měl by však být postaven na nové koncepci C-X17.
Jak bylo řečeno, tento sedan my měl být v roce 2015 nositelem nových konstrukčních myšlenek, ale následovat by ho měly další nové typy.
Podle informací z automobilky, by měly tyto stroje v budoucnu zvládnout i rychlost přes 300 km/h, ale Jaguar přišel ještě s jednou inovací. Sedan, který by se měl objevit na trhu v roce 2015, bude nejen postaven na nových základech, ale bude mít též zcela nový čtyřválcový dieselový motor. Jak bylo ještě uvedeno, již byly provedeny oficiální testy a podle nich prý tento motor dokáže snížit produkci emisí pod hranici 100 gramů CO2 na 100 km. Tento nízký ekologický ukazatel se objeví historii značky Jaguár vůbec poprvé v jeho historii.