2015 BMW X6 M

Představená v roce 2009 debutovala X6 ve světě bláznivých SUV vozů a nikdo si přesně nedokázal představit co si o tom myslet. Hned další rok přišla M-verze, která se představila masivně výkonným 4,4 litrovým motorem V-8, pohonem všech čtyř kol a sportovně laděným designem. Nyní k nám přichází další matoucí zpráva, která v sobě zahrnuje aktualizace pro rok 2015 a jak standardní verzi X6 tak i verzi s vysokým výkonem X6 M.

V průběhu času se X6 zařadila právoplatně do stáda BMW, stejně jako ostatní bratranci v podobě X5. Aktualizace pro rok 2015 přináší pro obě vozidla důležité změny pod kapotou, kde nám narostl počet koní o tři procenta a zvýšila se i samotná porce točivého momentu.2015-bmw-x6-m-3

X6 M je jasně odlišitelná od kolegyně X6. Obrovské je prostě všechno. Obrovské otvory pro sání vzduchu, obrovské difuzory, obrovská kola a spousty dalších detailů, které jsou obrovské. Vzhled je vymazlený do nejmenšího detailu a dostává se nám vše, na co jsme od automobilky BMW zvyklí.

Zvýrazněné jsou hlavně linie podél boku vozu a světlomety, které jsou rozšířeny až k mřížce. X6 M zkrátka potrhává a vyzdvihuje svůj sportovní design do posledního detailu.2015-bmw-x6-m-5

Interiér pokračuje v tom, co exteriér začal. Opět se dočkáme jedinečných věcí, které vidíme u X6 M poprvé. Merino kůže s doplňkem antracit Alcantra či hliníkové detaily s kůží napa, která se vine po celé palubní desce a dveřích. Součástí kabiny jsou nejmodernějších systémy a informační technologie. Volitelný Heads-Up displej či nabušený zvukový systém jsou jen drobnou třešničkou na dortu v již tak natříškaném vozu jako je X6 M.

Pod kapotou se nachází na 567 koní, které se dokážou protáčet mezi 6000 až 6500 otáček za minutu. Nemluvě o 553 liber stop točivého momentu, který vám strhne všechny chlupy z těla. Maximální rychlost je stanovena na 280 km/h a sprint z nuly na sto zvládne X6 M za necelé čtyři sekundy.

O

Shlédněte také

BMW si myslí na nový vlajkový supersport

By rádo během příštích 4 let ukázalo nový hybridní supersport, který by měl nahradit aktuální …

Napsat komentář